БЛИЦ:Одбијена тужба против новинарке

Апелациони суд у Новом Саду потврдио је пресуду зрењанинског Вишег суда, који је одбио тужбу главног уредника листа Зрењанин и члана Управног одбора Радио-телевизије Војводине (РТВ) Далибора Бубњевића против листа „Блиц“ и њене новинарке Ане Лалић из новосадског дописништва.

Далибор Бубњевић био на промоцији књиге Горана Давидовића

Апелациони суд је потврдио пресуду Вишег суда, који је Бубњевића обавезао да Лалићевој исплати 57.000 динара на име трошкова поступка, наводи се у пресуди у коју је Бета имала увид.

Бубњевић је у тужби тражио 100.000 динара за претрпљене душевне болове због текста објављеног у „Блицу“ у мају прошле године.

Реч је о тексту у којем је новинарка новосадског дописништва „Блица“ Ана Лалић пренела реакцију коалиције невладиних организација Грађанска Војводина, поводом именовања Бубњевића за члана Управног одбора РТВ-а.

Бубњевић је навео да му је тим текстом нарушен углед и да му је због њега америчка амбасада у Београду отказала већ заказано путовање у САД, на стручно усавршавање.

Браниоци „Блица“ казали су да је лист пренео реакцију Грађанске Војводине и подсетили да је Бубњевићева кандидатура за члана УО РТВ-а била одбијена 2009. године, након што је Грађанска Војводина скренула пажњу јавности да је главни уредник листа „Зрењанин“ потписан као шеф маркетинга на корицама књиге „Случај Национални строј“.

Аутор те књиге је осуђивани Горан Давидовић – Фирер, бивши неформални лидер неонацистичке организације Национални строј, чије је деловање Уставни суд Србије
забранио у јуну 2011.

Грађанска Војводина је у том саопштењу Бубњевића оквалификовала као „помагача“ Националног строја.

Бубњевић је током суђења негирао да је имао везе са промоцијом књиге у којој су изнети и делови неонацистичког програма Националног строја.

Он је рекао да никада није потписао ниједан уговор о маркетингу са издавачком кућом „Арт пројекат“, иако се на корицама књиге „Случај Национални строј“ налази његово име.

Бубњевић је навео да му је власник те издавачке куће Иван Даников „бивши пријатељ“ и подсетио да је против њега добио приватни спор око сопственог учешћа у пројекту издавања књиге „Случај Национални строј“.

Своје често појављивање на промоцијама књига тог издавача Бубњевић је правдао „позивима аутора“ који су га „звали да гостује“.

Савет РРА је 4. маја 2011. одбио као неблаговремено поднет приговор Грађанске Војводине против именовања Бубњевића у Управни одбор РТВ-а. Тај захтев је потписало више од 40 невладиних организација.

Синдикат РТВ-а је у јуну 2011. затражио смену Бубњевића са места члана УО РТВ-а, наводећи исте аргументе као и Грађанска Војводина.

У јануару 2011. Лига социјалдемократа Војводине протестовала је због именовања Бубњевића за члана Савета Техничког факултета у Зрењанину.

ЛСВ га је, такође, означила као „промотера неонациста“.

преузето из листа Блиц